Sepa jalgpallikeskuse virtuaalse staadioni veebitarkvara

Teeme oma meeskonnaga tõeliselt ägedaid ja suuri asju. 

Olime taustajõud Jalgpallikool Tammeka suure eesmärgi poole pürgimisel - renoveerida Tartus asuv Sepa jalgpallikeskus. Ühisrahastusprojekti eesmärk oli müüa virtuaalsel jalgpalliplatsil 7208 ruutmeetrit ning koguda 150 000€ uue staadioni ehituseks. TEHTUD!

Tegime Eesti spordi läbi aegade suurimale ühisrahastusprojektile kontseptsiooni, visuaalse- ja tehnilise lahenduse.

TUNNUSTUS:

KULDMUNA 2016
KULD
 
"digitaalne kampaania" kategoorias
HÕBE
 
"sotsiaalne kampaania" kategoorias



AASTA TURUNDUSTÄHT 2015 (Marketingi Instituut)

AASTA JALGPALLIGEENIUS 2015 (Jalgpallihaigla)
Meie osa
: Kontseptsioon, disain ja arendus
Arendus: PHP, MySQL, HTML 5, CSS3, jQuery
Platvorm: Voog + erilahendus
Aasta: 2015
Link: www.jalgpallikeskus.ee

ÜLESEHITUS

Sepa Jalgpallikeskuse platvorm oli virtuaalne jalgpallistaadion, kus oli müügis kokku 7208 ruutmeetrit - www.jalgpallikeskus.ee. Ruutmeetrite hinnad vastavalt asukohale 10€, 50€, 100€ või 200€. Ja see kõik oli live-s - iga liigutus ja ruutmeetri valik oli teistele saidi külastajatele näha. Pärast ostu nägid kõik kohe oma panust müüdud % osakaalu kasvus, koheselt oli ostja või kingitusena ruutmeetri omanikuks saanud inimese või organisatsiooni nimi toetajatele lehel näha, automaatselt genereeriti igale ostjale sertifikaat, mis tõendas täpse asukohaga ruutmeetri omaniku staatust ning kellel tekkisid küsimused või mure, siis neile leidsime kiirelt lahenduse läbi meie kasutajatoe tugi@neway.ee. See kõik tekitas hasarti ning täitis kõik püstitatud eesmärgid.

Kaks kuud planeerimist, disaini- ja arendustöid ning 2. novembril see kõik algas. Kestis täpselt 71 päeva ja kaasas kümneid tuhandeid inimesi ning organisatsioone, kellest 3108 omale ühe või mitu ruutmeetrit ka soetasid. Sümboolselt viimase ruutmeetri ostsime endale :) Kahe kuu jooksul vaadati jalgpallikeskuse kodulehte ~120 000 korda ning ~5 miljonit korda avati ruute, nägemaks kellele müüdud ruutmeeter kuulub.

Viljar Voog Õhtulehest võttis meie töö kokku selliselt:

Ja ometi, olgu summa kui suur tahes, pole hiirevajutus ja internetipangas PIN-koodi sisestamine kunagi olnud sama rahuldustpakkuv kui Sepa keskusele annetatud 10 eurot.

"Süüdi" on õnnestunud visuaalne lahendus. Jalgpalliväljaku sinisest ruudukesest sai ühe näpuliigutusega broneeritud kollane ja hetk hiljem juba soetatud punane – minu teol oli koheselt tajutav mõju ja endorfiinid said ajus tantsu lööma hakata. Hooandjas vaikselt suuremaks tiksuval rahanumbril pole lihtsalt taolist võluvõimu. Lisaks muidugi see eelmainitud head tegeva naabri valimise võimalus.

(Õhtulehes ilmunud artikli link)

Tartu linnapea Urmas Klaasi kommentaar Postimehe artiklis:

Ma võrdleksin seda kampaaniat talgutega. Tänapäeval, mil inimestel on hästi palju tegemist ja aega vähe, on selline elektrooniline võimalus talgutel kaasa lüüa just see, mida meile vaja ongi. Ehk siis osati teha selline e-keskkond, kus ausalt ja läbipaistvalt igaüks näeb, et kui ta paneb talgu korras raha ja ostab ruutmeetri, siis selle ruutmeetri ta konkreetses kohas ka saab. Väga oluline, et tulemus on käega katsuda ja silmaga näha.

Muidugi näitab kampaania ka seda, et ühiselt on kõik võimalik. See on täiesti võrreldav Jaani kiriku tornikiivri taastamisega ning annab usku, et üheskoos on võimalik palju asju korda saata.


Palju õnne - Tartu saab omale uue superstaadioni, mille story on maailma kõige ägedam. Oli väga äge see teekond kaasa teha :)
Kaarel Kiidron
Jalgpallikool Tammeka manager
Sepa Jalgpallikeskuse puhul oli meil kõigepealt olemas eesmärk. Koostöö Neway-ga algas ühest telefonikõnest, et leppida kokku kohtumine.
Rääkisime, analüüsisime ja mõtlesime välja, kuidas oleks võimalik püstitatud eesmärk täita. Intensiivse arutelu tulemusena jõudsime lahenduseni, mille pidi ellu viima viisil, et inimesed oleksid sellest kaasa haaratud. Lahendus oli selge, lihtne, arusaadav ja kõigile mugav kasutada/tarbida. Ostuprotsess ise muutuski tooteks ja ajalugu kirjutas end peaaegu, et ise.

Kui soovid viia oma toote ja ettevõtte uuele tasemele, siis võta kindlasti Jaan Naaberi ja Neway meeskonnaga ühendust


Jaga teistega: Facebook Twitter Google+